سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آی آر بلاگر

معرفی سایت محبوبی به نام yahoo (بخش اول)

معرفی سایت محبوبی به نام yahoo   (بخش اول)

 

به نام خدا

پس از معرفی جامع و کامل از گوگل بزرگ حالا آی آر بلاگر به سراغ یاهو میرود و رموز این سایت محبوب رو برای کاربرانش باز میکند.

شرکت یاهویک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در زمینه? اینترنت و نرم‌افزار فعالیت دارد و دفتر مرکزی آن درسانی ویل، کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا است. یاهو یکی از بهترین سایت های اینترنتی است که امکانات زیادی مانند موتور جستجوی یاهو،ایمیل یاهو، یاهو! مسنجر، اخبار یاهو، گروه یاهو، پاسخ یاهو، تبلیغات، نقشه های آنلاین، اشتراک گذاری ویدئو و عکس، ورزش های فانتزی و شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران اینترنت گذاشته است.

یاهو توسط جری یانگ و دیوید فیلو در ژانویه سال 1994 تاسیس شد و در تاریخ 1 مارس 1995، بین مردم گنجانده شد. در تاریخ 13 ژانویه 2009، یاهو، کارول بارتز را که مدیر اجرائی سابق دریافت رمز عبور بود را به عنوان مدیر اجرائی و رئیس جدید و عضو هیئت مدیره یاهو منصوب کرد. در روز 6 سپتامبر 2011، کارول بارتز برکنار شد و تیم مورس به عنوان مدیرعامل موقت شرکت برگزیده شد. در 4 ژانویه 2012، اسکات تامپسون، رئیس سابق پی پال، مدیر اجرائی ارشد یاهو شد. در 13 می 2012، اسکات تامپسون برکنار شد و راس لوینسون به عنوان مدیرعامل، موقتاً جایگزین او شد و در حال حاضر وی مدیرعامل یاهوست.

به گفته? منابع خبری، در ماه حدود 700 میلیون نفر از وب سایت یاهو بازدید می کنند.یاهو خود نیز ادعا می کند در هر ماه در بیش از 30 زبان، بیش از نیم میلیارد نفر مصرف کننده را جذب کرده است.

 

 ادامه مطلب...